Спецификација предмета за књигу предмета | ||||
Студијски програм | Васпитач деце предшколског узраста | |||
Изборно подручје (модул) | ||||
Врста и ниво студија | Основне струковне студије-први ниво | |||
Назив предмета | Болести деце јасленог узраста са епидемиологијом | |||
Наставник (за предавања) | Драча Р. Сања | |||
Наставник/сарадник (за вежбе) | Чеврљаковић М. Ива | |||
Наставник/сарадник (за ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 3 | Статус предмета (обавезни/изборни) | обавезни | |
Услов | ||||
Циљ предмета |
Упознавање студената са патолошким процесима у организму у периоду раста и развоја, ; упознавање са инфективним болестима предшколског узраста, начинима ширења и преношења болести,поступцима имунизације и пријаве болести | |||
Исход предмета |
Оспособљавање студента за самостално вођење деце у здрављу и болести ; Упознавање студената са инфективним болестима и епидемиолошким постулатима у циљу спровођења адекватне превенције болести здравственог просвећивања |
|||
Садржај предмета | ||||
Теоријска настава |
Периодизација дечјег узраста, раст и развој кроз периоде, пренатална заштита ;Дефиниција инф. болести, узрочници, ширење болести, превенција болести | |||
Практична настава (вежбе, ДОН, студијски истражива-чки рад) | Упознавање са основним карактеристикама болести на очигледним примерима у болничкој средини и рехабилитацији | |||
Литература | ||||
1 | Барјактаревић Ж.: Педијатрија, ВМШ Београд, 2000 | |||
2 | Перишић В. ,Јанковић Б. Педијатрија : Уџбеник за студенте медицине,Мед.факултет у Београду 2010 | |||
3 | ||||
4 | ||||
5 | ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски истраживачки рад | Остали часови |
2 | 1 | |||
Методе извођења наставе |
Предавања, вежбе, презентације, консултације, коришћење домаће и стране литературе, семинарски рад | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | 60 | Завршни испит | 40 | |
активност у току предавања |
15 | писмени испит | ||
практична настава | 15 | усмени испит | 40 | |
колоквијуми | 15 | |||
семинари | 15 | |||